Obchodní podmínky

Jak nakupovat - Nákupní řád

Registrace

Registrace není povinná. Pokud se zaregistrujete můžete získat slevu 5% a další bonusy. (viz. Bugaboo club). Správa Vašich údajů bude prováděna v souladu s příslušnými právními předpisy, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů.

Ceny zboží

Ceny za zboží jsou uváděny s DPH. Pokud při zadávání objednávky správně vyplníte emailovou adresu, bude Vám na tuto adresu doručena kopie objednávky jako potvrzení zapsání objednávky do objednávkového systému e-shopu. Pokud se nezobrazí informace o odeslání objednávky nebo nedorazí kopie objednávky na zadanou emailovou adresu, v nejbližším možném termínu nás kontaktujte.

Způsob platby

  • Zboží si můžete vyzvednout osobně v obchodě:
    • BUGABOO
    • Všehrdova 28
    • 110 00 Praha 1
  • Zboží zasíláme na dobírku. Můžete si vybrat zda chcete zboží poslat:
    • Českou poštou ? balík na dobírku
    • PPL ? zásilka na dobírku, doručení proběhne v pracovní dny v době obvyklé pracovní doby.

Poštovné

  • Při objednávce nad 2.000,- Kč, je doprava ZDARMA!
  • Při objednávce do 2.000,- Kč (vč. DPH), učtujeme poštovné 100,- Kč.

Dodání zboží

Termín dodání se pohybuje v rozmezí 2 - 5 pracovních dnů.

Dodání zboží na Slovensko

  • Zboží zasíláme na dobírku.
    • Českou poštou ? balík na dobírku, poštovné je 250,- Kč
    • DPD ? zásilka na dobírku, doručení proběhne v pracovní dny v době obvyklé pracovní doby, poštovné je 250,- Kč 
  • Při platbě předem na bankovní účet
    • Českou poštou ?  poštovné je 190,- Kč
    • DPD ? poštovné 190,- Kč
  • Při objednávce nad 3000,- Kč poštovné zdarma

Způsob doručení

Zboží Vám bude doručeno:

  • Českou poštou ? balík na dobírku, doručovací doba je 2-3dny, v případě Vaší nepřítomnosti zanechá doručovatel ?Oznámení o uložení zásilky na Vaší poště?
  • PPL ? zásilka na dobírku, doručovací doba je 24 hodin v pracovní dny v době obvyklé pracovní doby, v případě Vaší nepřítomnosti byste měli najít ve schránce Upozornění na zásilku a kontakt na dopravce.

Převzetí zboží

Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození.

Záruky a reklamace

Záruka na zboží prodávané prostřednictvím e-shopu je dle občanského zákoníku 24 měsíců od převzetí zboží.

NÁROK NA REKLAMACI SE NEVZTAHUJE NA:

  • poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí)
  • opotřebování zboží z povahy produktu běžného užívání a opotřebování časem
  • škody na zboží z neobvyklého používání nebo škody zaviněnou uživatelem
  • škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací

Při zjištění zjevné vady nás musíte písemně informovat(e-mailem na info@salebra.com) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží nebo bez odkladu pro projevení vady nebo telefonicky na čísle 257940423. V oznámení musí kupující uvést zjištěné vady - musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány a také průvodní dopis s popisem reklamace. Nejpozději do 7 dnů od obdržení reklamace, Vás budeme informovat o postupu a vyřízení.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodu

U zboží nakoupeného prostřednictvím e-shopu má zákazník právo do 14 dnů od doruční zboží na jeho vrácení bez udání důvodu.

  • zboží musí být naprosto neporušené, nepoužívané, opatřené neodstraněnou originální visačkou, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje.
  • zboží musíte odeslat nebo přinést do 14 dnů od obdržení zboží (lhůta ze zákona).
  • ve vracené zásilce musí být vložena kopie útržku z dobírkové nebo balíkové složenky a dopis, vysvětlující situaci.
  • Zboží pošlete na adresu:
    • SALEBRA
    • Nám.Chuchelských bojovníků 3/19
    • Praha 5, 159 00
Po jeho doručení Vám bude zaslána čáska za zboží, nikoli poštovné. Balíky zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou - ne na DOBÍRKU.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

Ochrana osobních dat

správce osobních údajů: Gabriela Schroderová
IČ: 13151525
sídlo: nám. Chuchelských bojovníků 3
web: bugabooshop.cz, Salebra.cz, ltbsnowboards.com
e-mail: info@bugaboosjop.cz
telefon: 257940423

1. Kdo jsme
Zabýváme se velkoobchodním a maloobchodním prodejem a poskytováním služeb. Ochrana informací a osobních údajů našich zákazníků, obchodních partnerů i spolupracovníků je pro nás velmi důležitá nejen s ohledem na plnění zákonných povinností, ale i jako významná součást našeho působení a podnikání. V každém případě vždy postupujeme v souladu s právními předpisy i osvědčenými standardy.

2. Proč zpracováváme osobní údaje
Bez práce s osobními zejména kontaktními údaji se naše činnost neobejde. Naše interní metodika a informační systém zaručují, že s osobními údaji nakládáme vždy jen v nezbytně nutném rozsahu a po nezbytně nutnou dobu. Osobní údaje uchováváme a zpracováváme v bezprostřední souvislosti s poskytováním našich služeb nebo na základě souhlasu subjektu údajů pro marketingové a obchodní účely.

3. Zpracování osobních údajů bez nutnosti zvláštního souhlasu
Jedná se o zpracování osobních údajů, které souvisí s nabídkou, prodejem a poprodejními službami. Na základě toho zpracováváme vaše osobní údaje a v případě, že je to nutné, i údaje dalších účastníků smluvního vztahu nebo s poskytovanou službou nebo obchodním případem přímo spojených osob. Bez zpracování těchto údajů vám nemůžeme naše služby nabídnout ani poskytnout. Proto se v tomto případě nevyžaduje ke zpracování údajů váš zvláštní souhlas. Pokud byste nám potřebné údaje nesdělili, nemůžeme spolupracovat.

Dalším důvodem pro zpracování osobních údajů je ochrana vašich či našich práv a zájmů nebo zájmů dalších osob. Pod tento základ spadají následující operace:

    zlepšování stávajících služeb a produktů a nabídka nových na základě vyhodnocení údajů o spokojenosti s našimi produkty a využití našich služeb;
    přímý marketing zahrnující nabídku našich produktů a služeb či produktů a služeb přímo souvisejících;
    vyhodnocování a zlepšování naší obchodní činnosti (hodnocení kvality služeb, reklamací, využití kapacit, distribučních kanálů, složení zákaznického portfolia, účinnosti propagace atp.);
    interní funkce nezbytné pro naši činnost

Proti zpracování založenému na oprávněných zájmech je možné podat námitku, kterou přezkoumáme, a zhodnotíme, zda dané zpracování splňuje požadavky předpisů. Více o svých právech naleznete dále v tomto dokumentu.

Právní předpisy nám rovněž v některých případech ukládají povinnost vaše osobní údaje zpracovávat. Jde zejména o zpracování za účelem:


    Plnění povinnosti odborné péče.
    Uchování a archivace údajů dle zákonných požadavků (účetní a daňové předpisy, archivnictví aj.)
    Plnění obecných právních povinností (např. při zpracování informací v daňové, účetní nebo jiné administrativní oblasti)

4. Zpracování osobních údajů se souhlasem subjektu údajů

Pokud nemáme ke zpracování jiný právní základ (viz. výše), provádíme ho výhradně s vaším souhlasem. Poskytnutí takového souhlasu je dobrovolné, nicméně v některých případech může být předpokladem objednání a poskytování služby. Souhlas se zpracováním lze kdykoli odvolat, na předchozí zpracování ale nemá odvolání souhlasu vliv.

S vaším souhlasem můžeme zpracovávat údaje pro účely:

Nepřímý a přímý marketing – Nabídka služeb a produktů, novinky o činnosti a akcích nebo jiná obchodních sdělení.

    Souhlas se uděluje na dobu neurčitou s tím, že je možné ho kdykoli odvolat (způsob odvolání je popsán níže).
    Oslovování probíhá elektronickou nebo i jinou formou specifikovanou v souhlasu.
    K oslovování se využívají osobní údaje v rozsahu specifikovaném v souhlasu. K marketingu se nevyužívají osobní údaje zvláštní kategorie, není-li přímo v souhlasu uvedeno jinak.

5. Jaké údaje a jakým způsobem zpracováváme?

Zpracováváme zejména údaje, které potřebujeme k nabídce a poskytování našich služeb, plnění závazků ze smlouvy nebo právních povinností. Bude se tedy zjednodušeně řečeno jednat o všechny údaje, které jsou uvedené ve smlouvách, na objednávkách nebo jiných podobných formulářích nebo které jsme si sdělili za tímto účelem ústně či jinou domluvenou formou. Tam, kde je to z hlediska obchodního vzathu nezbytné, se může zpracování týkat i dalších osob (objednávající, kupující – pokud se liší).

Nejčastěji budeme zpracovávat vaše kontaktní údaje a v případě, že jste objednatelem našich produktů a služeb i identifikační údaje. Dále evidujeme produkty a služby, které jste zakoupili nebo o ně projevili zájem a finanční údaje o nákupu a prodeji, provedení plateb, platební morálce.

6. Odkud údaje získáváme?

Osobní údaje získáváme:

    Z objednávek podaných e-mailem, telefonicky, osobně nebo prostřednictví e-shopů a objednávkových systémů.
    Z vašich zpráv spojených s dotazy, poptávkami, hodnocením a z dalších vámi poskytnutých informací.

7. Kam údaje předáváme?

Údaje nikomu nepředáváme úplně ani částečně, vždy je používáme pouze pro vlastní potřebu. Výjimkou jsou údaje spojené s daňovým a účetním výkaznictvím

8. Jak dlouho máme údaje u sebe?

Doba uchování a archivace osobních údajů je závislá na několika faktorech, které se uplatní podle konkrétní situace, ve které jsou osobní údaje zpracovávány. Nejčastěji se osobní údaje zpracovávají po dobu trvání a plnění objednávek a smluvních nebo i mimosmluvních závazků (pro zjednodušení dále jen plnění služby). Po skončení plnění služby se osobní údaje dále zpracovávají z důvodu ochrany našich nebo vašich práv a zájmů (příp. zájmů třetích osob), a to po dobu nezbytně nutnou k jejich zajištění nebo výkonu. Tato doba je primárně určena podle promlčecích lhůt stanovených zákonem (občanský zákoník) nebo smlouvou. Lhůty se mohou lišit podle druhu závazku nebo práva, kterého se údaje týkají. V případě některých dokumentů jsme povinní údaje, které jsou v nich obsažené, uchovávat ve lhůtách stanovených podle právních předpisů (zejm. v oblasti účetnictví, daní, pracovněprávní nebo archivnictví podle zvláštního zákona).

V případě udělení souhlasu ke zpracování k určitým účelům je doba zpracování dána trváním souhlasu, není-li přímo u souhlasu uvedeno jinak. Souhlas můžete kdykoli odvolat a tím zpracování ukončit.

9. Jaká jsou vaše práva?
Ve vztahu ke zpracování vašich osobních údajů můžete využít následující práva.
PRÁVO NA INFORMACE
Máte právo obdržet informace před zpracováním i během zpracování na vaši žádost. Na žádost vám sdělíme, zda vaše osobní údaje zpracováváme, a dále, pokud o to požádáte, informace o účelu zpracování.
PRÁVO NA PŘÍSTUP
Kromě informací o zpracování máte právo na kopii údajů, které jsou o vás zpracovávány.
PRÁVO NA OPRAVU
Máme zpracovávat přesné údaje, takže při zjištění nesprávnosti údajů máte právo na opravu.
PRÁVO NA VÝMAZ („BÝT ZAPOMENUT“)
Máte právo na vymazání svých údajů, ale jen tehdy pokud netrvá jiný právem uznaný důvod pro zpracování, který jako správce můžeme použít (včetně ochrany svých oprávněných zájmů a práv).

PORTABILITA
Máte právo obdržet zpracovávané údaje, které se zpracovávají na základě souhlasu nebo na základě uzavření nebo plnění smlouvy a které jste sami poskytli nebo které přímo vyplývají z vaší činnosti, ve strojově čitelném formátu. Platí jen pro automatizovaně zpracovávané údaje.
PRÁVO VZNÉST NÁMITKU
Platí pro případy zpracování z důvodu veřejného zájmu, který správce zastává, nebo jeho vlastního oprávněného zájmu, včetně přímého marketingu. Máte právo vznést proti takovém zpracování námitku a správce má povinnost takové zpracování posoudit z hlediska splnění všech pravidel podle předpisů. V případě přímého marketingu takové zpracování po vznesení námitky vždy zastaví.
PRÁVO NA ODVOLÁNÍ SOUHLASU
V případě zpracování založeného na vašem souhlasu můžete souhlas kdykoli odvolat, a to emailem.
PRÁVO NA OMEZENÍ
Máte právo na omezení zpracování svých údajů, pokud

    popíráte přesnost údajů, a to do doby, než správce přesnost ověří
    údaje nejsou potřeba pro účely zpracování, avšak požadujete jejich zpracování pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků
    jste vznesli námitku proti zpracování, dokud nebude ověřeno, zda oprávněné důvody správce převažují nad vašimi oprávněnými zájmy
    zpracování údajů bylo protiprávní a požadujete namísto výmazu údajů jen omezení jejich zpracování.

PRÁVO OBRÁTIT SE NA DOHLED, SOUD
Můžete se obrátit na dohledový úřad (Úřad na ochranu osobních údajů – www.uoou.cz) nebo soud.
Jak můžete svá práva uplatnit?

Vaše žádosti týkající se zpracování osobních údajů zasílejte na info@buabooshop.cz. Žádosti vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce od doručení takové žádosti. Tuto lhůtu je možné v případě potřeby a s ohledem na složitost a počet žádostí prodloužit o další dva měsíce. Pokud to nastane, informujeme vás o takovém prodloužení do jednoho měsíce od obdržení žádosti spolu s důvody pro tento odklad.

10. Co když se něco změní?Tuto informaci budeme pravidelně aktualizovat a bude vždy dostupná na našem webu. Pokud by došlo k zásadní změně zpracování osobních údajů, budeme vás o tom přímo informovat.
Tato Informace o zpracování osobních údajů je platná a účinná od 25. 5. 2018.